Waar moet ik rekening mee houden als het product wordt verzonden?

Laat u een product bezorgen? Let dan op de volgende aandachtspunten:
– Onze vervoerder neemt telefonisch contact op om een afleverafspraak in te plannen. Een half uur voordat de chauffeur arriveert, belt hij ter bevestiging.
– Bent u niet thuis op het afgesproken tijdstip? Dan brengen wij de verzendkosten nogmaals in rekening, omdat de vervoerder het product mee terug moet nemen en hier extra kosten voor in rekening brengt.
– De producten worden geleverd op de begane grond, maximaal 25 meter lopen van de vrachtwagen.
– Het bezorgadres moet bereikbaar zijn met een vrachtauto/trailer.

Wat zijn de levertijden?

Artikelen die direct leverbaar zijn uit onze voorraad, worden in de meeste gevallen binnen 1 week geleverd. Voor de artikelen die niet direct op voorraad zijn, gelden andere levertijden. Hierover wordt u dan geïnformeerd.

Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen. Wij hebben echter geen massa productie. Elk product, wat het ook is, is maatwerk en dus uniek. De meeste producten worden dan ook op bestelling gemaakt. Afhankelijk van het seizoen en de verzendmethode is de levertijd ca. 2 tot 3 weken.

Bij het versturen van de bestelling maakt de vervoerder een afspraak met u over de gewenste en mogelijke leverdatum.

Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen

In uw account kunt u zien of uw bestelling verzonden is of nog wordt verwerkt. Bij al onze pakketten is een track en trace code beschikbaar, zodat u de verzending online kunt volgen.

Bij het versturen van de bestelling maakt onze vervoerder een afspraak met u over de gewenste en mogelijke leverdatum.

Als de bestelling in uw account de status ‘verzonden’ heeft, maar u heeft deze nog niet ontvangen op de afgesproken datum, dan kunt u het beste nog een werkdag wachten. Vanwege de uitzonderlijke afmetingen van onze pakketten, doet de vervoerder soms een enkele dag langer over de bezorging van een bestelling. Als uw bestelling onverhoopt vertraagd is, dan wordt u daarover geïnformeerd.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Informatie over de status van uw bestelling vindt u, naast de verzendbevestiging die naar uw e-mailadres gestuurd wordt, ook in uw account. Als u inlogt in uw account en klikt op ‘Volg mijn bestelling’, dan vindt u hier de actuele status.

Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen. Wij hebben echter geen massa productie. Elk product, wat het ook is, is maatwerk en dus uniek. De meeste producten worden dan ook op bestelling gemaakt. Afhankelijk van het seizoen en de verzendmethode is de levertijd ca. 2 tot 3 weken.

Hoe wordt het product geleverd?

Onze producten worden “vervoervriendelijk” verkocht. Uiteraard voorgeboord en geleverd met een duidelijke handleiding, schroeven en “houtdeuvels” om alles deugdelijk in elkaar te zetten.

Mocht je het product persoonlijk komen afhalen, vergis je niet in het gewicht en de afmetingen van het de picknicktafel! Zorg voor een stevige aanhanger, eventueel met kleden en spanbanden ter bescherming van de picknicktafel.